اصول اولیه ساخت استخر بزرگ

اصول اولیه ساخت استخر بزرگ

اصول اولیه ساخت استخر بزرگ

ما در اینجا به شما فروشگاه الوند را پیشنهاد می کنیم که یکی از بهترین مراکز فروش و عرضه عایق استخر کشاورزی در اصفهان است. داستانی که در این باره وجود دارد این است که طبیعت این کوه به گونهای است که وقتی از بالا به پایین آن نگاه میکنید، احساس خواهید کرد که به راحتی با دویدن به دامنهی آن میرسید اما نتیجه چیزی جز سقوط نخواهد بود و در باور قدیمیهای محلی در اینجا شیطان چشم فرد را کور می کند، یا به نوعی او را گول می زند. نکته مهمی که در اینجا باید ذکر کنم این است که حتی در پرورش خانگی هم رعایت این موارد باعث افزایش کیفیت و سلامت ماهی میشود اما در پرورش صنعتی به این دلیل که مقیاس بزرگتر است نکات دیگر هم باید مورد توجه قرار گیردکه در ادامه به صورت خلاصه به آنها پرداخته ایم. در این روش شما باید یک سیستم طبیعی برای پرورش قزل آلا ایجاد کنید که حتی میتوان آن را به صورت خودکار و اتوماتیک ساخت، این روش تمرین اولیه بسیار خوبی برای بالا بردن تجربه ی شماست و بعد از کسب این تجربه با اعتماد به نفس بیشتری میتوانید در مقیاس بزرگتر اینکار را انجام دهید.

ساخت استخر در حیاط

در پای شیطان کوه استخری بزرگ با وسعت ۱۷ هکتار نیز وجود دارد که به دستور شاه عباس نیز ساخته شده است. با این حال ، هیچ قانونی در سطح کشور از آبزیان دریایی در ایالات متحده حاکم نیست. بر طبق نظرات عدهای از اهالی این منطقه، علت نامگذاری شیطان کوه هیچ ارتباطی با خرافه پرستی و همچنین شیطانی که در بین عموم متداول است، ندارد. ایسنا/خراسان رضوی دادستان خلیلآباد گفت: متاسفانه عدهای سودجو با ایجاد استخرهای بزرگ و هدایت روانآبها به این استخرها، آب را به بهای گزاف به کشاورزان میفروشند؛ در صورتی که منابع آبی مالکیتی ندارند و این اقدام خلاف قانون است. در صورتی که اختلاف درجه حرارت بیشتر از 10 درجه سانتیگراد باشد، باید به ماهی اجازه داد تا در طی یک دوره زمانی 2 ساعته یا بیشتر، با آب گرمتر یا سردتر سازش یابد. درچند سال اخیر در کشور ما رواج پیدا کرده و سال به سال درصد افرادی که این کار را انجام می دهند بیشتر شده است این روش در کشور های پیشرفته بسیار مورد استقبال قرار گرفته است زیرا به صورت دو منظوره مورد استفاده قرار میگیرد یعنی هم از این آب برای پرورش ماهی استفاده و هم قبل از اینکه وارد مزارع کشاورزی شود کمی کود دار شده که برای محصولات بسیار عالیست .

نوشته دیگر :
طراحی اپلیکیشن ios و اندروید

در سال های اخیر پرورش قزل آلا در مخازن یا همان تانکر های پلاستیکی از استقبال زیادی برخوردار شده است زیرا مزایای بسیار فوق العاده ای دارد که یکی از این مزایا اشغال فضای بسیار کم برای پرورش است که دلیل آن هم شکل استوانه ای و قرار گیری آن به صورت عمودیست ،دلیل دیگری که این روش را نزد پرورش دهندگان محبوب کرده است استفاده از آن در فضا های شیب دار و کوهستانی است چون این مخازن بر روی چهارچوب های فلزی قرار میگیرند، نظافت این مدل از استخر ها نیز بسیار آسان میباشد و کافیست با باز نمودن در پوش موجود در کف قیفی شکل این مخازن فضولات ته نشین شده را خارج کنیم. با استفاده از فنس های فلزی محکم یا چهارچوب های آهنی و فایبر گلاس به راحتی می توانید استخر درست کرده و درآن مشغول به پرورش دادن ماهی قزل آلا شوید. پرورش قزل آلا در بشکه بیشتر برای کسانی است که فضای کمتری برای پرورش ماهی دارند مامی توانیم از بشکه های پلاستیکی در این روش استفاده کنیم و یا اینکه آن ها را از وسط جدا و در واقع با آن ها مزرعه پرورش طبقاتی درست کنیم.

نویسنده سوم