در مورد مزایا و قیمت اصلی ساندویچ پانل چه میدانید؟

در مورد مزایا و قیمت اصلی ساندویچ پانل چه میدانید؟

می توان گفت یکی از مزیت های اصلی انتخاب و خرید این مصالح ساختمانی پرطرفدار، قیمت ساندویچ پانل است که بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

نصب سریع و آسان:

ساندویچ پانل های تولید شده بر روی خطوط پیوسته بر خلاف سیستم های معمولی به صورت قطعاتی هستند که در ابعاد، نوع عایق و رنگ های مورد نظر شما با توجه به ساختار تاسیسات شما و کیفیت کنترل شده کارخانه ای ساخته می شوند و آماده سازگاری کامل با هر یک می باشند.

ساندویچ پانل ها به دلیل اتصالات کم بر روی سطوح بزرگ نصب می شوند. با کمک امکانات حمل و نقل و تجهیزات مکانیکی بالابر، زمان حمل و نقل و پوشش به طور قابل توجهی کاهش یافته است. به این ترتیب پروژه شما در زمان کوتاهی تحویل داده می شود و در زمان صرفه جویی خواهید کرد.

عایق حرارتی عالی:

عایق حرارتی به معنای ویژگی گرم نگه داشتن ساختمان در داخل در زمستان، کاهش مصرف انرژی برای سرمایش ساختمان در تابستان و زندگی در محیطی راحت نیز در این پنل ها وجود دارد.

ساندویچ پانل مصالح ساختمانی بسیار مناسبی برای عایق حرارتی می باشد.

این مواد به لطف مواد عایق PUR، PIR، EPS و پشم معدنی عایق حرارتی بالایی دارند.

عایق حرارتی که با ساندویچ پانل می سازید از بروز مشکلاتی مانند کپک زدگی و رطوبت ناشی از جابجایی حرارت و فشردگی جلوگیری می کند و دوام و طول عمر ساختمان شما را تضمین می کند.

ضخامت مواد عایق در ساندویچ پانل ها بسته به ظرفیت باربری، شرایط منطقه ای، هدف ساختمان و ارزش عایق حرارتی متفاوت است.

ساندویچ پانل

اقتصاد سرمایه گذاری:

 

در بسیاری از انواع ساخت و ساز می توانید با انتخاب ساندویچ پانل مناسب هم در زمان ساخت و هم در زمان مونتاژ صرفه جویی کنید.به لطف ویژگی‌های مونتاژ ساده، می‌توانید بدون تأثیرگذاری بر فعالیت‌های داخل ساختمان، آن را گسترش و بازسازی کنید.

علاوه بر این، آنها هم مقرون به صرفه و هم کاربردی هستند، زیرا پانل ها را می توان جدا کرد و دوباره استفاده کرد. بنابراین قیمت ساندویچ پانل کاملا مقرون به صرفه است.

سبک بودن ساندویچ پانل در حمل و نقل و هزینه های اولیه ساخت نیز مزیتی به شما می دهد.

علاوه بر این، هزینه های نگهداری به دلیل ساختار بادوام آنها پایین است.

به طور خلاصه، ساندویچ پانل یک راه حل سریع و زیبا و همچنین مقرون به صرفه با عمر طولانی است.

به ساختمان های خود جلوه ای زیبا بدهید

ساختمان شما شبیه آینه رویاهای شماست.

به همین دلیل ما به عنوان تولید کننده ساندویچ پانل هر روز ایده های جدیدی را به زیبایی ساختمان های شما به ساندویچ پانل خود اضافه می کنیم.

نوشته دیگر :
تعمیر پکیج بوتان

با پانل هایی که به صورت افقی، عمودی یا زاویه دار قرار گرفته و در رنگ های مختلف طراحی شده اند، می توانید نمای بیرونی ساختمان خود را جذاب کنید و به ظاهری عالی دست پیدا کنید.

با توجه به کاربردی بودن محفظه های داخلی می توانید با ساندویچ پانل طرح های مختلفی بسازید.

در سال های اخیر قیمت ساندویچ پانل و مزیت های فراوان آن را به یکی از سازه های ضروری صنعت ساختمان تبدیل کرده است.

مقاومت بالا در برابر آتش:

 

اگر ساندویچ پانل مناسب برای عایق حریق ساختمان خود را انتخاب کنید، در صورت بروز آتش سوزی احتمال آتش سوزی در داخل و اطراف ساختمان را به تاخیر انداخته و امنیت جان و مال خود را در ساختمان حفظ خواهید کرد.

هنگام انتخاب ساندویچ پانل برای عایق آتش باید عواملی مانند زمان مقاومت در برابر آتش، مقاومت در برابر آتش، اندازه و ارتفاع ساختمان خود را در نظر بگیرید و ساندویچ پانل با پشم معدنی یا گواهی FM پر شده با PIR را انتخاب کنید.مقاوم در برابر آب و هوا

ساندویچ پانل های ما به لطف ترکیب عالی، ضد آب و ضد هوا هستند.

همچنین به لطف عایق حرارتی آنها هیچ اتلاف حرارتی در هیچ قسمتی از ساختمان شما وجود نخواهد داشت. بنابراین، گرمایش و سرمایش ساختمان خود را کنترل کرده و بهره وری انرژی را تضمین خواهید کرد.

ساندویچ پانل ضد آب در برابر شرایط طبیعی مانند برف و باران مقاوم بوده و از ایجاد رطوبت و کپک جلوگیری می کند.

بنابراین یک محیط سالم و راحت برای ساختمان شما فراهم می کند و از خوردگی در سیستم های تیرچه جلوگیری می کند.

با افزایش دوام ساختمان استحکام ساختمان شما را افزایش می دهد.

سازه های بی صدا:

ساندویچ پانل های آکوستیک مورد استفاده در پشت بام و نما با ایجاد فضاهای سالم و راحت به دور از صدا با خاصیت عایق صوتی برتر، به دلیل پر شدن عایق پشم معدنی و سطح سوراخ دار فلزی آن، باعث افزایش راندمان کار و جلوگیری از بروز حوادث ناشی از کار می شود.

 

.

نویسنده سوم