رئیس مالی کراکن: شاین، بازار جدید فناوری است – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

رئیس مالی کراکن: شاین، بازار جدید فناوری است – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

Kraken نمی‌تواند زمان بهتری را برای یک بانک تحت نظارت ایالات متحده انتخاب کند. با یادآوری هایی مانند BitMEX که از عملکرد جنایی سرگردان است، جان مک آفی در انتظار استرداد در اسپانیا و KuCoin در حال هک شدن است. واضح است که رمزارز هنوز به طور کامل شهرت غرب وحشی خود را متزلزل نکرده است.

اکنون Kraken در حال گسترش به سمت غرب است، اما به شیوه ای بسیار منظم تر. پس از تضمین یک منشور بانکی توسط ایالت وایومینگ، این شرکت یک موسسه سرمایه گذاری با هدف ویژه (SPDI) با نام Kraken Financial راه اندازی شده است. آنها دیوید کینیتسکی، یکی از فعالان سرمایه گذاری Fidelity، را برای شغل برتر مورد آذر قرار دادند.

https://hoseinifinance.com/blog/financial-markets/

«شوخی این است که Cheyenne Boise جدید است، که خنده‌دار به نظر می‌رسد، مگر اینکه از فناوری رون Boise در یک دهه گذشته استفاده کنید. به نظر می‌رسد این اتفاق برای وایومینگ با فین‌تک رخ دهد.»

Kinitsky با کریپتو غریبه نیست، زیرا در برخی از خصوصیات کلیدی صنعت، سرمایه گذاری در خاکستری بیت کوین مشارکت داشته است. اعتماد کنید. او همچنین بخشی از جستجوی دیجیتالی Fidelity Investment بود، مکانی که برای ایجاد استراتژی کمک کرد و به شرکت فین‌تک Circle کمک کرد، زیرا تمرکز خود را بر روی stablecoin، USDC.

اما این کراکن بود که واقعا همه چیز را تکان داد. کینیتسکی به ما گفت،

«من قبلاً در وایومینگ هستم. من با خانواده ام نقل مکان کردم و در میان گاومیش کوهان دار اینجا زندگی می کنیم.»

وقتی فرصتی برای اداره بانکی آمد که به خدمات ارزهای دیجیتال ارائه می‌شود، مواردی وجود دارد که برای آنها مشخص می‌شود. کینیتسکی توضیح داد،

«من مردم کراکن را می‌شناختم، و در فرصتی بزرگ از کفش‌هایم بیرون پریدم، نه تنها برای کراکن، بلکه برای صنعت. و این که من حرفه ام را روی آن چیزی قرار داده ام. نه تنها یک شرکت تجاری است، بلکه من همچنین می‌توانم تلاش کنم تا مطمئن شوم که به صنعت در آینده کمک می‌کنم. کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود.»

وایومینگ اقتصاد دیجیتال را پذیرفته است و به عنوان اولین محرک برای قوانین عمل می کند که نوآوری فناوری را در این شرکت پرورش داده است. سال گذشته، اساس منشور SPDI را که کراکن به دست آورد، گذاشتند. کینیتسکی توضیح داد که سه عامل کلیدی در پس تصمیم به دست آوردن منشور بانک وجود دارد که اولین آنها ماهیت نظارتی داشت. او گفت:

«این بسیار با دقت ساخته شده است تا به ما اجازه دهد یک بانک باشد اما نوع بسیار خاصی از بانک است. از آنجایی که ما 100٪ به طور کامل از طریق فیات رزرو شده ایم، نیازی به دریافت بیمه FDIC نداریم. ما مشمول [الزامات] شرکت هلدینگ بانک نیستیم.»

Kraken در حال حاضر به سرمایه‌گذاران خرده‌فروش و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای خدمات ارائه می‌دهد و یک نهاد نهادی، به‌ویژه در پلتفرم و میز OTC آن وجود دارد. کینیتسکی توضیح داد که آنها به همه سرمایه گذاران در سراسر هیئت خدمات خدمات می دهند.

«یک مثال این است که بتوانید یک متولی واجد شرایط باشید. بنابراین، برای مثال، یک RIA با بیش از 150 میلیون دلار دارای آن دارایی ها را نزد یک متولی واجد شرایط نگهداری کند. یک صندوق رمزنگاری که بیش از 150 میلیون دلار انعام می دهد به یک متولی واجد شرایط نیاز دارد. ما می توانیم آن را سرویس کنیم.»

Kraken Financial & Lending

“ما نمی‌توان کار زیادی انجام داد. و از نظر ما این یک مزیت است.

«اگر شخصی وجود دارد که انبوهی از BTC دارد و نمی‌خواهد آن را بفروشد، می‌توانم او را با مشتری خودمان که پول نقد دارد و می‌خواهد از آن سود کسب کند، تطبیق کند. یا یک استیبل کوین. انواع خاصی از وام وجود دارد که ما را می‌دانم در آنجا انجام می‌شود.”

ما از کینیتسکی پرسیدیم که آیا Kraken Financial با فضای DeFi رقابت خواهد کرد، در پاسخ او گفت:

نوشته دیگر :
ورق های گالوانیزه و آهن

ایالت کابوی

Kraken Financial’s Kinitsky توصیه هایی برای سایر استارتاپ های بلوک چین که به دنبال دنبال کردن راه های آن و رفتن به وایومینگ هستند و می گوید:

«من فکر می‌کنم تنظیم‌کننده‌های وایومینگ برخی از باهوش‌ترین تنظیم‌کننده‌هایی هستند که تا به حال با آن برخورد کرده‌ام. آنها دارای فرهنگ بسیار دوستدار تجارت هستند و مقرراتی را به خاطر مقررات تحمیل نمی کنند. این قانون برای رفع خطرات موجود است و نه بیشتر. و بنابراین باورنکردنی برای دیدن است.”

 

نویسنده سوم