مینی کمپرسور هوا چه چیزهایی را باید در نظر بگیرید؟

مینی کمپرسور هوا چه چیزهایی را باید در نظر بگیرید؟

 

 

مینی کمپرسور هوا چه چیزهایی را باید در نظر بگیرید؟

یک مینی کمپرسور هوا در شرایط مختلف مفید است. در واقع، انتخاب های پرطرفدار متعددی در بازار وجود دارد که شناخت بهترین گزینه را دشوار می کند. خوشبختانه، این مقاله برای کمک به خریدار مانند شما ساخته شده است تا بداند هنگام خرید مینی کمپرسورهای هوا برای تمرین خود به چه نکاتی توجه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ملاحظات و ویژگی‌های کلیدی که باید به آنها توجه کنید، ادامه دهید.

برای خرید رادیوگرافی کلیک کنید.

ملاحظات کلیدی هنگام خرید بهترین کمپرسورهای کوچک هوا

مینی کمپرسورهای هوای متعددی وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین بررسی کنید. همچنین می توانید سعی کنید آنها را در نزدیکترین فروشگاه در منطقه خود جستجو کنید. با این حال، هنگام خرید یک کت و شلوار کمپرسور هوای کوچک برای نیاز خود، باید چندین نکته را در نظر گرفت. تیم ما موارد زیادی را در نظر گرفته است تا این خرید را برای شما ساده کند.

PSI

پوند بر اینچ مربع (PSI) اندازه گیری است که برای اندازه گیری نیروی هوایی تولید شده توسط کمپرسورهای هوا استفاده می شود. ابزارهای هوا برای درست کار کردن به سطح خاصی از PSI نیاز دارند. در واقع، اکثر دستگاه های هوا برای انجام کار به یک کمپرسور هوای کوچک بین 40 تا 90 نیاز دارند. بنابراین هنگام بازدید از یک مغازه یا تجهیزات ورزشی، مطمئن شوید که کمپرسوری که انتخاب می‌کنید دارای PSI 40 تا 90 باشد.

CFM

اندازه گیری دیگری که استفاده می شود فوت مکعب در دقیقه (CFM) است. این حجم هوای ارسال شده توسط کمپرسور هوا را اندازه گیری می کند. در واقع، CFM عامل اساسی است که هنگام خرید کمپرسور باید در نظر گرفته شود. رتبه‌بندی CFM بالاتر برای خدمات گسترده‌تر ایده‌آل است زیرا هوای بیشتری را به دستگاه‌ها می‌رساند.

گالن

گالن ها اندازه یک مخزن را نشان می دهند. آنها فقط برای دستگاه هایی که نیاز به جریان ثابت هوا دارند ضروری هستند. مخازن بزرگتر به شما امکان می دهند قبل از توقف کار بیشتری را به پایان برسانید و دوباره مخزن را تحت فشار قرار دهید.

 

HP

اسب بخار (HP) توانایی موتور یا موتور در به حرکت درآوردن پمپ کمپرسور را اندازه گیری می کند. رتبه بندی آن به شدت بر خروجی CFM تأثیر می گذارد. به طور کلی، اسب بخار قابل توجه تر CFM بیشتری ارائه می دهد.

ضمانتنامه

مدت زمان و نوع گارانتی فاکتورهایی هستند که باید هنگام خرید کمپرسور هوای کوچک به آن توجه کنید. اکثر تولید کنندگان قابل اعتماد برای محصولات خود گارانتی دارند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کمپرسور هوای فشرده شما حداقل دارای ضمانت محدودی برای تضمین هرگونه مشکل تولید است.

نوشته دیگر :
مجموعه ای از بهترین فیلم های مستند علمی جهان 

ویژگی هایی که باید در بهترین کمپرسورهای هوای کوچک جستجو کنید

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید ویژگی های محصول است. اکثر بررسی ها در مورد کمپرسورهای هوای کوچک بر ویژگی های زیر تأکید دارند:

بدون روغن، بدون چربی

در حال حاضر، اکثر کمپرسورهای هوای کوچک بدون استفاده از روغن کار می کنند. این بدان معناست که هرگز به خود زحمت تعویض یا بررسی مجدد روغن خود را نخواهید داد. اگرچه یک کمپرسور هوای ریز بدون روغن سریعتر از روغن کاری فرسوده می شود، اما بعید است که با استفاده منظم مشکلی ایجاد کند.

سر و صدا

مقدار صدای ایجاد شده توسط کمپرسور هوا عامل دیگری است که باید در نظر گرفته شود. در واقع یک کمپرسور هوای کوچک می تواند سر و صدای زیادی تولید کند، اگرچه کوچک و سبک هستند. بسته به ترجیح و نیاز خود، ممکن است بخواهید یک کمپرسور هوای کوچک با سطح شلوغی کمتر یا بالاتر انتخاب کنید.

ظرفیت

مخزن هوا در اکثر کمپرسورهای هوا برای ذخیره هوای فشرده استفاده می شود. در واقع، اندازه مخزن برای در نظر گرفتن ضروری است زیرا نشان می دهد که چه مدت می توانید از کمپرسور هوا در یک لحظه خاص استفاده کنید. به یاد داشته باشید که تانک های بزرگتر معمولاً سنگین تر هستند. از این رو، آنها برای حرکت در محل کار شما چالش برانگیزتر هستند.

فیلترهای فعال محلی

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید فیلتر محلی فعال است. فیلترهای فعال فشرده انواع مختلفی دارند. می‌توانید فیلترهایی تهیه کنید که آب و ذرات معلق در هوا را حذف می‌کنند یا ذرات خشک‌کننده را پس از خشک‌کن جذبی از بین می‌برند.

نگهداری

اکثر مینی کمپرسورهای هوا کاربر پسند هستند و استفاده و نگهداری آنها آسان است. اگرچه کمپرسورهای هوا باعث روانکاری مکرر موتور می شوند، اما معمولاً به تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارند. در هر صورت، ممکن است نیاز به تعویض کامل روغن در بسیاری از رویدادها داشته باشید تا دوام کمپرسور هوای خود را افزایش دهید.

منبع :

https://dentyshine.com/product-category/رادیوگرافی/

https://maghalateisi.ir/چگونه-بیماران-را-متقاعد-کنیم-که-تمیز-کر/

نویسنده سوم